تور ترکیه

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور ترکیه

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

پرواز با جایروکوپتر در کیش


یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در تور کیش تعطیلات مهر 95  پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس با وسایل مختلف می باشد. از جدیدترین وسایل پروازی پرواز با جایروکوپتر است که یکی‌ از جدید‌ترین و پر طرفدار ترین  تفریحات تور کیش پاییز 95 بشمار میرودجایروکوپتر یک وسیله هواپیمایی است که شبیه هلیکوپتر می‌باشد ولی‌  مانند یک هواپیما پرواز می‌کند. جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر وهواپیما می باشد که به گردشگران تور کیش کمک می کند در فضایی امن وآرام ، حرکت درآسمان برفراز خلیج فارس را تجربه وجزیره مرجانی کیش را از منظری متفاوت تماشا کنند.این پرواز برای افراد بالای ۷ سال در تور کیش تعطیلات تابستان 95 بلامانع می باشد.

 

 

 

اسکله تفریحی کیش


اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری در تور کیش تعطیلات تابستان 95 می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در اینجا لحظات خوشی را در تور لحظه آخری کیش بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را در تور کیش تعطیلات شهریور 95 مشاهده کنید.

 

 

 

 

پارک ساحلی سیمرغ در کیش


یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش تابستان 95  و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهایی جهت بازی کودکان مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش شهریور 95 جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس در تور کیش مهر 95  است.

 

 

 

هتل فانوس کیش


هتل فانوس کیش از هتلهای سه ستاره محبوب کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد . اگر شما به دنبال یک هتل مناسب و ارزان و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد .هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد.

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس در تور کیش مرداد 95  لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که در تور کیش قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل در تور لحظه آخری کیش شامل:

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

 

 

هتل دریا کیش


هتل دریا کیش در زمینى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوک مجزا با 3.000 مترمربع زیربناء ساخته شده است که هر بلوک به صورت پلکانى در دو طبقه و یک طبقه و همکف مى باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. موقعیت مکانى هتل دریا در محلى قرار گرفته که بدون نیاز به تاکسى ، مسافرین تور کیش مى توانند از بازارها و مراکز تفریحى بازدید کنند .هتل دریا در جزیره زیباى کیش مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بوده و مقابل کارتینگ اتومبیلرانى قرار دارد که دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق ها دارای صبحانه ، کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس در تور کیش 95  می باشد.هتل دریای کیش از لحاظ کیفیت در حد هتل آپارتمان 2 ستاره اما از لحاظ موقعیت مکانی عالی می باشد.