تور ترکیه

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور ترکیه

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هاب زیرو دبی


شهر بازی هاب زیرو دبی با 18000 متر مربع فضا در 2 طبقه در منطقه سیتی واک به تازگی افتتاح شده است و دارای طرفداران بسیاری می باشد.طبقه همکف این شهربازی دارای 18 جاذبه می باشد که که مسافران تور دبی برای ورود به آن نیاز به بلیط دارند. این طبقه دارای چندین منطقه بازی جالب است که شامل میدان جنگ و بازی های تیر اندازی ، فضاهای سه بعدی , بازی های اکشن ورزشی , فانتزی و ... می باشد.

تور لحظه آخری دبی

تور دبی تعطیلات فروردین 96

تور دبی نوروز 96

تور دبی تعطیلات عید 96

هاب زیرو دبی

تور کویر نوردی دبی


 

تورهای بسیاری برای تفریحات صحرایی در بیابان های اطراف شهر دبی وجود دارد که برخی با اتوموبیل و برخی با شتر است . اکثر این تورها مشابه یکدیگر هستند و در جزییات و امکاناتی که به رایگان در اختیار مسافرین قرار می دهند تفاوت دارند .یکی از انواع متفاوت این تورها ، تور کویر نوردی با شتر است که به مسافران تور دبی حس و حال زندگی سنتی و بسیار قدیمی عربی در صحرا و بادیه نشینی و عبور و مرور با شتر را به خوبی القا می کند .بخش اصلی در این تور نیم روزی 45 دقیقه سواری با شتر و گردش در صحرا می باشد که در صورت تمایل امکان پوشیدن لباس های سنتی عربی و عکاسی با آن لباس ها نیز مهیاست .
عکاسی با منظره غروب آفتاب ، پذیرایی با نوشیدنی و خوش آمد گویی گرم به هنگام ورود به بادیه و ... همگی بخش هایی از برنامه کویر نوردی دبی با شتر می باشد .

تور لحظه آخری دبی

تور دبی نوروز 96

تور دبی تعطیلات عید 96

تور دبی فروردین 96

هتل سنت رجیس دبی


 

 

هتل سنت رجیس دبی از هتلهای خوب و لوکس پنج ستاره دبی , در قسمت مرکزی جاده شیخ زاید واقع شده که دارای سکوی فرود هلیکوپتر می باشد .این هتل دارای یکی از بهترین استخرها می باشد که در جزیره نخل واقع شده است و در فاصله 210 متری از سطح زمین قرار گرفته است که منظره ای فوق العاده از افق دبی و جمیرا و خلیج عربی خواهد داشت.

طبقه ی فوقانی این هتل قرار است به عنوان یک سکوی تماشا برای عموم باشد و برای کسانی که از فروشگاه های مجاور مانند Nakheel و پارک ال اتحاد که دارای زمین دو و میدانی 3.2 کیلومتری و 60 گونه گیاه متفاوت است،بازدیدمیکنند،بسیار مناسب است.همچنین در این هتل یک کلوپ ساحلی به نام St. Regis و یک رستوران شبانه روزی و بین المللی فرانسوی و محلی و 8 سالن ناهار خوری برای استفاده مهمانان تور دبی وجود دارد.همه اتاق ها و سوئیت های این هتل طراحی زیبا و مدرنی دارند که در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای،مینی بار،حمام اختصاصی با وان،انواع لوازم بهداشتی و آرایشی وجود دارند.هتل رجیس دارای آبگرم ایریدیوم تصفیه شده است که در آن مهمانان تور دبی تعطیلات اسفند 95  می تواند در آرامش مطلق لذت ببرند و از مرکز تناسب اندام و یا یکی از 8 اتاق جلسه کاملا مجهز استفاده کنند.

تور دبی تعطیلات زمستان 95

تور دبی از تبریز

 

 

 

هتل رویالتون دبی


 

 

هتل رویالتون دبی یکی از هتلهای ارزان دبی می باشد که در مرکز دبی و در منطقه رقه قرار دارد. این هتل در نزدیکی مرکز خرید الغریر و  ایستگاه مترو یونیون واقع شده است و تا فرودگاه بین المللی دبی با خودرو تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل رویالتون دبی دارای یک رستوران با غذاهای عربی، آسیایی و اروپایی  و یک رستوران هندی می باشد و اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع و اینترنت رایگان در همه بخش های هتل برای مسافران تور دبی می باشند و مبلمان چوبی و پنجره های بزرگ با نمای شهری فضای خاصی به آن ها داده است.

سایر امکانات هتل رویالتون:

تلویزیون ماهواره ای، یخچال کوچک ,حمام, دستشویی اختصاصی همراه با سشوار , پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، صرافی، نگهداری چمدان ها، لباسشویی، خشکشویی، اتو , فاکس, فتوکپی، گاو صندوق و اتاق های بدون سیگار و ....

 تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی زمستان 95

 

هتل الجوهارا مترو دبی


هتل الجوهارا مترو دبی در منطقه دیره دبی واقع شده است که این منطقه انتخاب فوق العاده ای برای علاقمندان به تجارت، گردش و خرید لباس و همیچنین خرید برندهای مطرحی همچون اپل می باشد .بازار طلا فقط 2 کیلومتر از هتل فاصله داشته و ایستگاه مترو یونیون و بیمارستان المکتوم در نزدیکی هتل واقع شده اند.
اتاقهای این هتل بزرگ و جادار و دارای نشیمن می باشد و بعضی از آنها به تعدادی مبل راحتی با کوسن مجهز شده اند.رستوران این هتل با نور طبیعی روشن شده و با انواع غذاهای مخصوص منطقه ای بسیار معروف می باشد.

امکانات هتل الجوهارا برای مسافران تور دبی :
اینترنت رایگان وای فای در اتاق های هتل ,پارکینگ , سرویس اتاق، تاکسی به فرودگاه(اضافه بها)، پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز، نگهداری چمدان ها، سرویس مستخدم، مرکز تجارت و ...

تور دبی 95

تور دبی چارتری