تور ترکیه

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور ترکیه

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

مراکز خرید معروف آنتالیا


مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو در آنتالیا یک مرکز خرید بسیار شیک و زیبا با حدود ۸۰ فروشگاه و بیش از ۱۵ رستوران در طبقه همکف است. مرکز خرید دپو در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد. اگر در استانبول مرکز خرید Viaport  معروف است در  آنتالیا مرکز خرید دیپو  Deepo بهترین است. این مکان فضایی شاد و دوستانه دارد و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های مطرح ترکیه که به خوبی در سراسر ترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند این مرکز خرید زیبا در شرق آنتالیا واقع شده است و درای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد که البته به نظر طعم و مزه کینگ برگر خوشمزه تر باشد. ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است و تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رایگان به دپو را بر عهده دارند. با انتخاب تور آنتالیا برای سفر به آنتالیا از این مرکز خرید دیدن نمایید.

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید اوزدیک آنتالیا ترکیه

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد. گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند. از امکانات این مرکز خرید می توان به: سالن نمایش فیلم، زمین بازی برای کودکان، زمین بولینگ، کافی شاپ، رستوران و ... اشاره کرد. غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود. مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد. ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند. با تور آنتالیا همراه شوید از این مرکز خرید دیدن کنید.

مرکز خرید اوزدیک آنتالیا ترکیه

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد. همین موضوع این مرکز خرید را به جاذبه های توریسیتی تور آنتالیا تبدیل کرده است. این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود. تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند. در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که مسافرانتور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانند. تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمای آنتالیا در آنجا قراردارد. شما با مراجعه به طبقه A9 در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید.

مرکز خرید تانساش آنتالیا

مرکز خرید تانساش آنتالیا معروف به فروشگاه بزرگ مواد غذاییست اما علاوه بر مواد غذایی دیگر محصولات نیز در آن وجود دارد. فروشگاه تانساش دو طبقه دارد که طبقه اول مختص غذاها و خوراکی های سنتی و مدرن است .انواع شیرینی جات و ترشیجات سالم در آنجا یافت می شود و همچنین طبقه دوم این فروشگاه مختص کالاهای الکترونیکی و پوشاک و صنایع دستی و … می باشد. از قابلیت های این فروشگاه مجهز وجود ماشین های خرید و پله برقی های مناسب جهت جابه جایی سبدها خرید می باشد. در فروشگاه تانساش تمامی مایحتاج مسافران تور آنتالیا وجود دارد. با تور آنتالیا می توانید از خرید در تانساش لذت ببرید.

مرکز خرید تانساش آنتالیا

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است و دارای کافه ،سینما، رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمام نیاز های مسافران تور آنتالیا را بر آورده میکند. با انتخاب تور آنتالیا امکان بازدید از این مرکز خرید برای شما فراهم می شود که به راحتی یک روز کامل از وقت مسافران تور آنتالیا را می گیرد اما مطمئن باشید که خسته نخواهید شد.

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.